JUX MTÜ

Print Friendly, PDF & Email

andmebaasid

JUX MTÜ on hakanud oma klientidele pakkuma erinevaid mugavusteenuseid kus me loome kliendile andmestruktuuri ja lähtudes erivajadustest loome ka andmebaase. Andmebaase saab luua mitmetel erinevatel lahendustel.

Üks moodus on MS ACCESS andmebaasi loomine ja see siduda internaktiivselt Office 365 keskkonnaga (Sharpoint) vahendusel - mis annab kiiresti andmete sünkroniseerimise võimaluse.

Näiteks ühele kliendile oleme loonud kliendi andmebaasi puhtalt EXCEL failina, kuid taas seda teinud Office 365 keskkonnas - mis annab võimaluse ühte tabelit operatiivselt jälgida mitmel erineval isikul korraga

andmebaasid

Toome teile ka ühe kuvaväljavõtte, mida kasutab igapäevases töös EESTI REISIBUSSID MTÜ. Meil on olemas ristandmebaas, kus on olemas FIRMAD (ehk meie kliendid), SÕIDUKID (ehk meie klientide bussid, autod), JUHID (erinevad bussijuhid), TELLIJAD (ehk isikud, kes tellivad busse), TELLIMUSED, ehk kongreetset sõidud, mis siis saab ühendada ristkasutuses firma, sõiduki, juhi või juhtidega. Samuti on arvete laekumise jälgimine, pakkumiste staatused, erinevad piirkonnad - ühesõnaga kogu kompott mida on vaja teenuse haldamiseks.

andmebaas3

Siin kuvavaates on näha meie klientide SÕIDUKID, klikkides sõiduki peale avanes sõiduki kirjeldus - mida saab operaator kiiresti uuendada, klikkides omaniku peale - saab vaadata omaniku andmeid ja neid kiiresti muuta ... samuti on koheselt leitav kes on kuhu mingit sõitukit tellinud. Ning see kõik on ka seotud sõiduki, juhi ja sõidu kalendriga, mis muutub kohe - kui tehakse muudatus!

andembaas4

Iga kliendi soovile me läheneme individuaalselt ja kui me seda soovi täita ei oska - siis on meil õigus ka teenuse osutamisest loobuda.

Andmebaasid on üks väheseid teenuseid - kus meil ei ole kindlat hinnakirja. Hind tekib vastavalt projekti mahule. Hinna kalkuleerimiseks arvestame peamiselt IT tehniku tunnitasu.

mbl juxnet

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email

Vähemalt kord päevas, mõnikord ka sagedamini külastavad sinu kodulehti "robotid" ehk kodulehe lugejad, kes koguvad kogu sinu kodulehe teksti kokku ja lähtudes oma valemist moodustavad siis USALDUSVÄÄRSUSE JA POPULAARSUSE.

Kõige mõjuvam asjaolu on kodulehel kasutatav sõnastus.

 

HALB NÄIDE:

Me pakume teenust ja veame kliente üle Eesti.

Otsingumootorile leitavad märksõnad: pakume, teenust, veame, kliente, Eesti.

Kas sellisest kombinatsioonist oleks mõnele bussifirmale - kes oma bussidega veab kliente Eestis kasu?

HEA NÄIDE:

Tänase busside tellija suureks mureks on asjaolu, kus ta leiab internetist mitmeid erinevaid bussifirmade kodulehti, kuid bussifirmade saitidel puudub täpne selgitus, millised bussid neil on, kust busse tellida saab ja kuhu nende bussidega sõita saab?

Otsingumootorile leitavad märksõnad: bussi, tellija, bussitellija, bussi + tellija, bussi, bussifirma, bussifirmad, bussi + firma + tellija, bussid, buss, bussid, sõita

Äriliselt vajalik kombinatsioon: busside tellimine (osaline kattuvus), samas aga buss sõna on 11 kombinatsiooniga, ning bussifirma on 4 kombinatsiooni.

Mis on meie eesmärk. Klient, kes meie kodulehele tuleb - peab siin viibima võimalikult kaua, ning tegema mõistliku aja jooksul mõistliku koguse klikke, eriti hea, kui see klient satub siia mõnelt usaldusväärselt kodulehelt, kus olid samad teemad "kajastatud"

Klient peaks viibima kodulehel vähemalt 30 sekundit ja tegema vähemal 3 klikki. Klikke võib olla ka rohkem, kuid need peavad toimuma vähemalt 5 sekundilise intervalliga. Iga sait "peibutuspart" peab olema kliendile "põnev" ehk omama oskust klienti kinni hoida. Kui klient peaks saidilt välja minema, võiks ta seda teha mõne "usaldusväärse viite ehk kliki" kaudu.

 

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email

optimeerimine

Kujutage ette et te lähete raamatukokku, kus on palju raamatuid, ning te soovite raamatut näiteks lastehaiguste kohta. Teenindaja juhatabki teid viiendal korrusel kuuendasse saali, neljanda riiuli juurde ja ülteb OTSI ISE, siin on kõik meditsiiniteemalised raamatud.

Tänapäeval oleks väga oluline et sinu sait oleks "kliendile" ehk külastajale väga selgesti arusaadav. Seal võiks olla ilusaid pilte ja kõik kergesti kättesaadav - kuid samas sa pead arvestama olukorraga, et see "klient" sinu kodulehele tuleks - peab ta selle enne leidma, ning koht kust ta seda tavaliselt otsib ongi otsingumootor näiteks GOOGLE, BING mõni vaatab isegi NETI-st.

Selleks et GOOGLE oskaks teie potensiaalsele kliendile teie kodulehte välja pakkuda loeb nüüd kõige rohkem POPULAARSUS ja USALDUSVÄÄRSUS. Mida rohkem "kliente" sinu saidil käib ja mida kauem nad seal on - seda usaldusväärsem on sinu koduleht.

Kui te kirjutate näiteks kodulehele:
Pakume reisijateveo teenust mugava kahekümnekohalise bussiga. Siis on see sait väga lihtne (selliseid saite muide on), "klient tuleb" loeb selle teksti 5 sekundiga läbi ja paneb kinni. Otsingumootor aga arvab - et ta ei leidnud sealt saidilt mitte midagi põnevat - ning see koduleht läheb robotile kirja kui VÄHEPOPULAARNE JA EBAUSALDUSVÄÄRNE. Ning vaevalt - see firma endale palju kliente saab, kui ta ei kasutaks "täiendavaid nõkse!"

Selleks et kodulehekülg oleks populaarne peavad täidetud 5 põhipunkti:
1. MÄRKSÕNAD
2. PEALKIRI
3. VIITAMISED, EHK LINGID (sisse)
4. VIITAMISTE EHK LINKIDE MÄRKSÕNAD (välja)
5. REPUTATSIOON ehk USALDUSVÄÄRSUS ja POPULAARSUS

Kõik sellised asjad pannakse "logidesse" ehk kodulehe registritesse kirja ning seda kontrollib ka "robot" ehk google otsingomootor, kes siis igas oma alamserveris moodustab vastava registri. See tähendab et Eestis võib olla kõik väga hästi, aga kui lähed Lätti või Soome - on jälle "valed arusaamad".

Sageli on üks suurimaid vigu - mida tehakse kodulehe valmistamise juures kasutatakse asendsõnasid MEIE või TEENUSED.

Kui robot vaatab teie kodulehe menüü pealkirja - siis on seal TEENUSED ja veel 500000 kodulehel on sõna TEENUSED. Kui te aga olete näiteks hoopis autoremondi töökoda ja soovite teostada autodele remonti - siis oleks palju kasulikum kui teil oleks pealkirjaks AUTOREMONTja kui te selle sõna otsingumootrisse näiteks GOOGLE panete, näete kohe - et kõige esimesel firmal, mis välja prantsatas oli pealkirjaks AUTOREMONT, VÄRVIMISTÖÖD (oota - aga meie pakume ju kah värvimistöid - tähendab TEENUSED ei ole alati see õige sõna kodulehele külaliste meelitamiseks, vaid pealkirjad peaksid olema täiesti ärilised - ehk sellised mis hakkavad tulevikus ettevõtte kasumit tegema!

mbl juxnet

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email

serveripark

JuxNET serveripark on jagatud ära mitme erineva serveri vahele, ning osad serverid paiknevad füüsiliselt Soomes ja Hollandis.

Eestis kasutab JUX MTÜ majutamiseks serverihotelli teenust, kus meil on oma serverikapp Radicenter serverimajas. Kokku teenindavad meie kliente Eestis 5 serverit ja Soomes 2 eraldiseisvat privaatserverit - kummagis serveris ainult üks klient.

Kõik serverid on dubleeritud sünkroonserveritega. Näiteks kui Eesti server peab mingi ohu tõttu uksed sulgema, võtab automaatselt tema koha üle Soome server, ning Hollandi server annab Eesti serverile kõik vajaliku informatsiooni - mis vaja.

Aga kui ikkagi on olukord nii uskumatu et enne kui Eesti server jõuab ärgata (tavaliselt kulub selleks 15 minutit kuni 1 tund) ja ka Soome serveriga juhtub midagi - võtab klientidele koha sisse kohe Hollandi server.

Teatud reeglite järgi toimub täiesti eraldi serverimajas asuvasse serverisse varundamine. See on klienditi ja platvormiti erinev. Privaatserveid teevad varunduse iga 6 tunni tagant, hotelli serverid kord päevas.

Teatud kodulehtedele teeb suvaliselt ka täieliku varundamise meie Super Administrator oma sülearvutisse.

Loomulikult on serveritele paigutatud ka kliendi lähenemise eelistus - näiteks kui kodulehele saabub vaataja Soomest, siis üldjuhul suunatakse ta ka koheselt oma riigi serverisse, kui aga Saksamaalt - siis on Holland kõige esimene valik.

Serveripargil on täiendavalt veel mitmeid "turva" omadusi - kuid need ei kuulu avalikustamisele!

mbl juxnet

 

Print Friendly, PDF & Email