JUX

Print Friendly, PDF & Email

TEGEVUSLOGI
15.10.2018 - JUXCOM - ARVUTIABI - KAUGABI

Helistas murelik "pikaajaline" klient, et ta oli ostnud endale mälupulga, millel oli tarkvara mis pakib tema info ära ja ka krüpteerib, et kui ta peaks kogemata mälupulga kaotama, siis ei saa keegi nende andmetega mitte midagi peale hakata.

Võtsin ühendust siis kaugabi teenusena, palusin kliendil mälupulga arvutisse panna ja selgus, et tõesti tal oli mälupulk SanDisk oma, millele oli algselt paigaldatud SanDisk SecureAccess tarkvara.

Peamine probleem oli aga see, et tarkvara istud mälupulgal ja klient arvas, et need on mingid üleliigsed failid ning "sorteeris" failid oma äranägemise järgi - põhimõtteliselt hävitas tarkvara.

Meie arvutitehnikul ei jäänud muud üle kui läks SanDisk kodulehele, tõbas alla uuesti tarkvara, mille tõstime otse mälupulgale ja installisime selle peale. Kui olime kliendi failid kätte saanud kopeerisime need igaks juhuks arvutisse ja formaatisime kogu mälupulga NTFS formaati, et saaks lahti "topelt" tarkvarast. Seejärel paigaldasime veelkorra SanDisk SecureAccess tarkvara ja klient sai õnnelikult oma failid taas lukutaha panna - andis lubaduse, et ta siis otse ei kustuta enam mälupulgalt tarkvara ära!

Teenuse kestvus: 28 minutit
Teenuse hind: 8,10 €

juxcom200

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email

arvutiabi424.12.2017 - 03.02.2018
JUXCOM – ARVUTIABI – Rahvusvaheline arvutiabi

Ajalooline klient (klient kes on meilt teenuseid saanud üle kümne aasta), saatis oma arvuti meile remonti.

Arvuti saime kätte kokkulepitud kontaktisikuga Tallinnas, kuhu meie tehnik läks arvutile ise vastu. Seejärel viisime arvuti oma partnerite juurde testimisele ja selgus – et arvutil on toite konnektori keskmine klamber ära väsinud, seega ei hoia ta laadimise käigus kõiki laadimiseks vajavaid kontakte koos.

Tellisime uue varuosa – kuid selle saabumine Hollandist Eestisse võttis väga pika aja. Loomulikult oli klient väga kuri, et juba kuu aega on möödas ja meile saame süüdistada ainult „postiteenistust“, sest see on oma tööd teinud väga aeglaselt.

Kahjuks pidi klient Eestist lahkuma ja tal jäigi arvuti meie kätte.

Jaanuari lõpuks me saime arvuti korda ja oli vaja see kliendile tagasi anda. Aga klient kahjuks elab Põhja-Islandil.

Sellel korral rakendasime teenuse rahvusvaheline arvutiabi, ning ostsime lennupiletid ja viisime ise arvuti kliendile Islandile järgi.

Otsus ise arvuti ära viia sündis sellest, et see oli turvalisem, personaalsem ja odavam.

Teenuse hind:
23,00€ (diagnostika)
27,00€ (varuosad)
108,00€ (lennutransport Islandile edasi -tagasi) Eesti – Läti – Suurbritannia – Island – Läti – Eesti)
30,00€ ööbimine Islandil
60,00€ täiendavad kulutused tehniku toitlustamine Lätis, Suurbritannias, Islandil
2,00€ ümmardamine

Arve kokku: 250 €

juxcom200

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email

arvutiabi4TEGEVUSE LOGI
12.10.2018 JUXCOM - ARVUTIABI - KAUGABI

Korduv klient helistas neljapäeval ning palus võimalust kaugabiks. Leppisime kokku, et teenus saab teostatud reedel kell 15 - 16 vahemikus.
Klient helistas uuesti, ta oli kaugabi ikooni iseseisvalt juba käima pannud, vuristas ette tunnused ja paroolid.

Kohe kui arvutisse sisse sain, jutustas ta mulle loo, et on mingid meilid, mis tulevad ja tema neid lugeda ei saa.

Taipasin kohe, nähes meili saatjat, sest ka selle oli ettenägelik klient mulle juba ekraanile ette jätnud - et arvutist on puudu digidoc tarkvara. Tõmbasin talle selle ja installeerisin ära. Dokumendi avamine endiselt ei õnnestunud. Siis selgus, et arvuti oli juba ise mõtlema hakanud, kuna tal digidoc tarkvara ei olnud - siis üritas ta faili avada Acrobat Readeriga, ning oli ka märgistatud vale programm peamiseks BDOC failide avajaks. Muutsin selle ära ning tulemus oligi käega katsutud.

Kogu tegevus võttis aega 8 minutit.
Teenuse hind: ühendamise tasu 2 eur + 8 minutit tööaega 12 eurot/tund jagatud 60 minutiga korrutatud 8 minutiga. 1,60€ - kokku oli arve suurus 3,00 € + käibemaks 0,60€. Arve jätsin sisse kasseerimata, kuna eelmisel korral klient maksis vabatahtlikult veidi rohkem, kui arve tegelik suurus oli. Seega sai ta teenuse tasuta.

Print Friendly, PDF & Email