JUX

Print Friendly, PDF & Email

kodulehe analyys

JuxNET on Jux MTÜ internetilahendsi pakkuv kaubamärk. Lisaks kodulehtede valmistamisele on meil ka täiendav teenus KODULEHTEDE ANALÜÜSIMINE.

Analüüsimine on sageli vaja siis kui ettevõte tegeleb mitme erineva tootega või teenusega. Analüüs annab täit ülevaadet, mida tegelikult inimesed otsivad, kust kohast otsivad ja mis on teie ettevõttele toimivad teenused. Analüüsi järel on lihtsam selgeks teha, milliseid tegevusi tuleks teistest rohkem "reklaamida", või nii kurb kui see ka ei ole - kui mõni artikkel või rubriik peletab kliente üldse kodulehelt minema - tekib ühte kohta liiga suur "tagasipõrke määr" mis viib kogu kodulehe reitingu alla - siis tuleks see artikkel sulgeda või teha paremaks!

Tihti on ka olukord - kus mõni osav müügimees murrab uksest sisse ja pakub kalli raha eest reklaamimise teenust - hiljem analüüsis selgub et see reklaam on olnud kallis ja külastatavus täiesti tühine.

Sellepärast tulekski ettevõttel 2 - 4 korda aastas lasta oma koduleht üle vaadata, et teada saada kas kõik on ikka nii - nagu olema peab!

Näiteks JUX MTÜ kodulehel on väga palju erinevaid teenuseid ja gruppe, meie peamine käibeallikas on internetilahendused - serverimajutus, siis peame oluliseks arvutiabi ning ise soovime aga kõige rohkem tegeleda pildistamisega.

Analüüsimise käigus selgus ka meile üllatusena, et kõige rohkem otsitakse meilt hoopis matuse pildistamist - kui hakkame vaikselt ka reaalsesse elusse mõtlema, siis tõesti ongi selles valdkonnas olnud palju kõnesid. Ja teiseks teemaks on meie uus autojuhi teenus - kui taas mõtlema hakata, siis tõesti on meie autode liikumine Tallinna ja Riia Lennujaamade vahel märkamatult suurenenud. Kolmas teema mida analüüs näitas et meid palutakse koju arvutiabi teenust tegema. Üldiselt meil on vanad välja kujunenud kliendid - aga kui mõtlema hakata, siis sellel aastal on tõesti üle poolte klientidest olnud täiesti uued.

Näiteks: JUX MTÜ kodulehel on mitu erinevat teenusegruppi, meie peamine käive on internet, siis arvutiabi, andmekaitse teenus on alles rakendamisel - ning kõige vähem tähtsamaks peame pildistamise teenust.
Aga analüüsi käigus selgus hoopis tõsiasi, et kõige populaarsem sait on meil pulmade pildistamine, mis ei käi tegeliku eluga üldse kokku - see tähendab et tegu on hästi töötava rubriigiga, mida peaks "arendama" ja kuhu võiks panna ka reklaami - mis reklaamiksid palju kasulikemaid rubriike.
Kodulehtede analüüsi oleks sobilik teha kord kvartalis, või kui käidavus on alla 100 külastaja päevas, siis kord aastas!

analyys1

analyys2

Analüüsimise käigus saame teada - mis perioodil on meie kodulehe vastu suur huvi, milliseid alamlehti kõige rohkem vaadatakse, kust kaudu kodulehele sisenetakse, mis on kõige ebahuvitavamad lehed, kust riigist või linnast käiakse vaatamas, mis märksõnasid kasutatakse, kes on sinu kodulehe reklaamijad jne.

mbl juxnet

Print Friendly, PDF & Email